קידום אתר אינטרנט,יועץ אינטרנט,פרסום אתרים,בניית אתר אינטרנט

12 חוקים בשיווק באינטרנט

ממחקרים עולה שמעל 90% מכלל משתמשי האינטרנט משתמשים במנועי חיפוש על מנת למצוא מידע, בין אם מדובר במוצרים או שירותים ובין אם מדובר בכלוב לפילים.

אני מקווה ש - 12 הנקודות הבאות, שמסכמות פילוסופיה גישה , ומתודולוגיה מוצקה ויעילה בסוגית קידום אתרים תספק לכם תובנות מסייעות לגבי ההליך עצמו.

1. תוכן, תוכן, תוכן.
קופירייטינג יעיל, מקצועי ואופטימאלי הוא אחד הגורמים והחשובים בכל פעולה של SEO.
מנועי החיפוש סורקים אתרי אינטרנט על בסיס התוכן שמצוי בכל דף באתר.
כל אחד יכול להוביל את האתר שלו לראש רשימת תוצאות החיפוש בצורה יסודית ויחד עם זאת אתית, אם יפנים את מוסכמות השפה והדקדוק ויחקור באופן אבסולוטי מהו מוקד השוק וילמד לנצל אותו.

2. נתחו את יומני הרשת.
תבדקו הכול, לפחות פעמיים, ואז תבדקו שנית,שלישית וגם עשירית.
אני הראשון שאומר שכל תהליכי קידום האתרים במנועי החיפוש הם יותר אמנות מאשר מדע, ובכל זאת, יש לנקוט בגישה מאוד מדעית כלפי תוצאות המאמצים שלכם.
זאת תעשו על ידי תיעוד שיטתי וניתוח של יומני הרשת (בלוגים,פורומים,קהילות) שבאתרים אחרים.
יש מספר תוכנות מתמחות שמקלות על תהליך זה, והפעולה המינימאלית ביותר שעליכם לעשות היא לבחון בקפידה את מבקרי האתר ואת פעילותם כשהם גולשים בו. לא משנה עד כמה האסטרטגיה שלכם מתוכננת, היא תישאר בגדר תיאוריה עד שתעמוד במבחן התוצאות, שאותן ניתן לבחון רק באמצעות היומנים וניתוח מקיף של התוכן.

3. אף אחד לא יכול להבטיח לכם שתהיו במקום הראשון בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר.
מי שיבטיח לכם הבטחות שכאלה בדרך כלל פועל בשיטה של אופטימיזציה למונחים ומשפטים מעורפלים
כגון "אייקון קטן וירוק עם נקודות סגולות וציפוי שוקולד" שאין סיכוי שמישהו יחפש אותם, או שהוא פשוט מבטיח לכם הבטחות שווא, שאין לו שום כוונה לקיים, או שאולי יש להם מידע פנימי מגוגל, שמהר מאד יפסיק לזרום אליהם, ברגע שהחברה הישרים בגוגל יגלו את זה.
את האפשרות הנוספת, שהם ייקחו את הכסף שלכם ויעלמו לנופש בדרום צ'כיה, מפאת הנימוס אזכיר רק ברמז.

4. יש פעולות שפשוט מטופש לבצע בקידום אתרים.
אין צורך להגיש את האתר שלכם ל- 50,000 מנועי חיפוש. עסקים שמציעים לכם שירות כזה הם במקרה הטוב, החשוד המידי בפיצוץ הבריכה באח הגדול.
85% מתוצאות החיפוש באינטרנט מגיעות ממנוע חיפוש אחד ג.ו.ג.ל, ואם יש קישור אחד באתר מבוסס ומוכר, או אפילו טוב יותר, במדריך DMOZ,  שמוביל אליכם, מנוע החיפוש הזה ימצא אתכם בעצמו  -  ללא שילוט חוצות.
יש ארבעה מנועי חיפוש שאחראיים ליותר מ- 90% מהתנועה ברשת.
תחשבו לבד מה יוצא לכם מזה שאתם רשומים במנוע חיפוש נידח בבוטסואנה שמתמחה בטיולי ספארי למדבר קלהארי והוא מקבל שבע כניסות ביום לכל היותר.

5. SEO זה לא תשלום לפי קליק.
אף אחד אינו טוען כנגד היעילות שבהעלאת התנועה והמכירות באמצעות קמפיין מתוכנן של תשלום לפי קליק, אולם אי אפשר להתעלם מהעובדה שיחסי ההמרה הם בדרך כלל נמוכים ומסתיימים ברגע שה"תשלום" חדל.
קמפיין SEO שמתוכנן ומבוצע היטב, יוביל לתוצאות, אמנם איטיות יותר, של יחסי המרה גבוהים שימשיכו לעלות זמן רב אחרי שהעבודה על הקמפיין הסתיימה וסיימתם לשלם עליו.
לעיתים קרובות אנו רואים שאחרי ביצוע קידום יסודי של אתר, יש צורך רק בהתאמות זעירות על בסיס מתמשך, שקשורות בעיקר לתוכן או למוצרים ושירותים חדשים שמתווספים אליו.

6. SEO זה לא מעשה כשפים, וודו או קבלה.
SEO אינו דורש שום מזמורים לבית דוד, מדורות טקסיות או גלימות מיוחדות, למרות שחלקנו אוהבים ליילל בלילות ירח מלא בלבוש מינימאלי.
אין שום שיטות "סודיות ביותר" שמקדם אתרים לא יכול לגלותן ללקוח, לחבר או לדודתו בקנזס לצורך העניין. לאינטרנט תמיד היה אופי שיתופי ובתחום קידום האתרים אין שום דבר שאי אפשר ללמוד אם נשקיע את כמות הכסף והזמן הנדרשת.
 חברת SEO  רצינית תפרט עבורכם שלב אחרי שלב בדיוק על מה הוצאתם את כספכם.
 אם אתם חשים באווירה חשאית או בחוסר רצון לענות על שאלות עליכם להיזהר.
 יכול להיות שיש מספר נושאים טכניים שלצורך הבנתם דרוש ידע מסוים, אולם אם למישהו יש ראייה מוצקה של המצב הכולל, לא צריכה להיות לו בעיה לפשט את הדברים ולהסבירם באופן ברור.

7. SEO – עשה זאת בעצמך.
אין שום ספק בעניין. אתם יכולים לבצע בעצמכם קמפיין SEO ולמצוא חברת קידום טובה שתסייע לכם לתכנן ולארגן אותו.
 כמחצית מלקוחותינו מבצעים חלק מהעבודה המעשית בעצמם, או מחזיקים בעסק צוות מיומן לצרכים אלה, אחרי שאנו מקיימים דיון ביעדים ובמטרות של העסק או האתר, ניתוח מפורט של האתר, חיפוש מקיף של משפטי חיפוש והדרכה ממוקדת לגבי האמצעים הזמינים להשגת דירוג גבוה בעמודי התוצאות של מנועי החיפוש.
 אחרי משחק מקדים זה, אנו מעבדים תכנית מפורטת הכוללת הצעות ושיטות שהלקוח יכול ליישם בעצמו או לשכור עובדים לשם כך.
 עבודה עצמית תחסוך לכם בממוצע 30-40% מההוצאות איך לא מומלץ לבצע קידום אתרים ללא ייעוץ .

8. יישום בשלבי קידום אתרים.
למרות שחברות רבות מוציאות אלפי דולרים בחודש על קידום אתרים במנועי חיפוש, יש חלופה זמינה שתכניס לכם בונוסים מעלייה במכירות ומהובלת הרשימה ללא ההשקעה ההתחלתית הגבוהה.
 הדבר החשוב ביותר הוא שחברת SEO טובה תנהל את ההערכה הראשונית ותציע לכם תכנית התחלתית לקידום. שיטת ניסוי וטעייה, בטווח הרחוק, תעלה לכם יותר, בין אם תגיעו לתוצאות הרצויות ובין אם לאו.
 אחרי שתלמדו את התכנית ותקצו לה תקציב מעשי , תוכלו ליישמה שלב אחרי שלב במגבלות התקציב.

9. אל תשכחו את האִמרה, "אם משהו נשמע טוב מכדי להיות אמיתי, זה כנראה באמת כך".
האמרה הזו נכונה במיוחד לעולם קידום האתרים.
בעוד שרווחים מוחשיים ומדידים מקורם תמיד באסטרטגיית קידום מחושבת ומבוצעת היטב, הרי שהאינטרנט הוא מדיום תחרותי וכולנו רוצים להיות מספר אחד.
חשוב להבין שתנועה יציבה ומתמשכת כלפי מעלה תוכל לקדם אתכם טוב יותר וגבוה יותר מעלייה מטאורית שלאחריה תבוא ההתרסקות הבלתי נמנעת  - ראו ארמגדון.

10. משהו לחשוב עליו.
במרוץ למעלה, אתם מהמרים על קיומו של האתר שלכם, העסק שלכם ויש להניח שגם על המוניטין שלכם.
היזהרו מ"קיצורי דרך" או מתכניות שאינן אתיות שיציעו לכם לצורך קידום היעדים העסקיים שלכם.
בסופו של דבר, זה אתם, בעלי העסק, שנושאים באחריות לכל חברה או אדם שאתם שוכרים.
תעמדו על כך שיידעו אתכם מהי האסטרטגיה הננקטת ועל פי אלו שלבים היא מיושמת.
אם משהו נראה לכם חשוד, בקשו וקבלו הסבר.
במקרה הזה, הבורות אינה ברכה, היא יכולה לסמל את תחילת הסוף של העסק שלכם.

11. לא כל הקישורים הנכנסים שווים.
ערכם של הקישורים הנכנסים עבורכם במונחי מדד דירוג האתרים (PR) נקבע הן על ידי הרלבנטיות שלהם לתחום העסקי בו אתם עוסקים ולתוכן האתר והן על ידי הדירוג של הקישור הנכנס.
הימים בהם חטפנו כל קישור נכנס, בכל דרך אפשרית, חלפו ועברו להם.
גוגל היה הראשון שהחל בכך, ושאר מנועי החיפוש הלכו אחריו.
וכך, לא רק שקישורים נכנסים שמדורגים נמוך ו/או נטולי רלבנטיות אינם מסייעים לכם, הם עשויים להוביל אתכם לענישה או להתעלמות.
חוות קישורים, חבילות של קישורים חופשיים ופתוחים לכולם, תוכנות אוטומטיות לאיסוף קישורים, או כל שטוּת אחרת שאינה מסננת בקפידה את הקישורים ואת האתרים בהם הם מוצבים, תגרום לכם בטווח הארוך ליותר נזק מאשר תועלת.

12. זה לא רק עובדות ונתונים.
הקשר בין עסקים מקוונים לבין SEO הוא אולי מהצמודים ביותר בעולם העסקי.
על מנת שקידום האתר יהיה יעיל, המקדם צריך לדעת לא רק את כל העובדות והנתונים הנוגעים לנושא, אלא גם את כל מה שמנהלי החברה חולמים ושואפים אליו - חזון ויעדים נושאים אשר בד"כ אינם מועלים באפיון קידום אתרים.
אותם דברים שאינם מופיעים בדרך כלל בפרסומי החברה מגלמים בתוכם מידע יקר ערך כשמחפשים את הדרך להתאמה מושלמת בתוך עולם האינטרנט המורכב.
כתוצאה מהתדירות הגבוהה של שיחות הטלפון והדוא"ל ממני אליהם, הלקוחות שלי שואלים לעיתים, "האם אני הלקוח היחידי שלך?" בדרך כלל אני צוחק ואומר משהו כמו - עד שאכיר את העסק שלך כמו שאתה מכיר אותו, אז כן, אתה הלקוח היחידי והחשוב ביותר.

 קידום אתרים - מילים במילים

 








קידום אתר אינטרנט,יועץ אינטרנט,פרסום אתרים,בניית אתר אינטרנט